Het gebruik van data biedt grote kansen. In een snel veranderend digitaal landschap is het zaak deze data te transformeren naar informatie en deze informatie optimaal te benutten.
Met dat in gedachten zijn wij op dit moment een aantal pilots aan het draaien, om te kijken wat de data ons kan vertellen en wat jullie ermee zouden kunnen doen. Denk hierbij aan Customer Retention, het behouden van je klanten. Het is veel makkelijker om een klant te behouden als je weet wat die klant wil en wanneer die klant het wil. Je hoeft hem/haar/hen er alleen nog even aan te herinneren.
En hoeveel is een klant nou waard, de Customer Lifetime Value, en dus hoeveel marketingkosten mag je maken om een klant aan te trekken? Dit zijn allemaal zaken die uit je data te halen zijn, maar nog lang niet alles. Op dit moment zijn wij ver gevorderd in het ophalen, verwerken en presenteren van data vanuit Magento, dus wil je hier meer over weten dan lichten wij het graag even telefonisch toe! Wij denken graag mee over de mogelijkheden. (Dat doen we eigenlijk stiekem al).