Conversie optimalisatie specialist

Wij van Trinos kunnen met onze 10 jaar ervaring in webshop ontwikkeling, optimalisatie en in de e-commerce met recht conversie optimalisatie specialist noemen. Vanuit die ervaring weten wij namelijk wat werkt en wat niet, hoe de klant denkt en wat de klant verwacht en hoe je dit technisch helemaal van A tot Z kan inrichten. Hiervoor gebruiken wij naast onze kennis ook verschillende tools en zetten wij A/B testen op om voorspellingen te kunnen onderbouwen.

Zo werken wij

Wij van Trinos zijn techneuten, wij laten de techniek voor ons werken. Dit doen wij door deze slim in te zetten, niet alleen om statistieken op te bouwen en te analyseren, maar ook om alle aspecten van jouw webshop te optimaliseren. Alles moet namelijk kloppen, pas dan zal je optimale conversie ervaren. Naast techneuten zijn wij ook gek op data, data liegt niet en als je data om kan zetten in informatie dan heb je een waardevol middel in handen. Hiervoor gebruiken wij een aantal tools, waaronder een aantal zelf ontwikkeld.

De verschillende tools

Wij gebruiken standaard een aantal beschikbare tools, denk hierbij aan natuurlijk Google Analytics en Google Optimize. Los daarvan meten wij alles door, de server, de webshop, de formulieren en willen wij een compleet inzicht in de customer journey. De conversie is namelijk van veel zaken afhankelijk, zoals snelheid, uiterlijk, fouten/bugs en timing. Al deze aspecten moeten kloppen, dus alles moeten we doormeten.

A/B testen

Door alle data samen te brengen en te combineren met onze kennis en ervaring ontstaan ideeën. Maar ideeën zijn natuurlijk niet altijd ook daadwerkelijk verbeteringen. Om dit zeker te weten toetsen wij deze ideeën. Door middel van A/B testen worden ideeën omgezet in bewezen verbeteringen, hierdoor is het makkelijk om ontwikkel budget uit te geven en weet je altijd wat het je op kan leveren. Trinos kan dit van A tot Z regelen, wij bedenken de tests, stellen deze in, analyseren deze en passen daarna het resultaat toe op de webshop.

Van data naar informatie

Je webshop heeft klanten, producten en orders. In de loop van de tijd is dit een hoop waardevolle data. Door deze data te analyseren en om te zetten in informatie creëer en wij met die data erg waardevolle mogelijkheden. Zo is het erg belangrijk om bijvoorbeeld te weten hoeveel marketing budget je verantwoord in kunt zetten en op welke doelgroep je dit kunt richten. Trinos combineert een aantal zelf ontwikkelde tools met een aantal tools van derde partijen, op die manier maken wij van de grote bak data interessante informatie en zorgen wij dat de belangrijkste statistieken inzichtelijk zijn in een fijn dashboard.

Laten we samenwerken

Wil je de volgende stap zetten in jouw online succes? Wij denken graag met je mee! Samen kijken we waar jouw kansen liggen en met welke strategie we jouw doelen kunnen bereiken.

Maar eerst maken we graag even kennis, dit kan natuurlijk geheel vrijblijvend.

Kennis maken